KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA کفاشيان: خبرمحروميت 6 ماهه دايي کذب است

کفاشيان: خبرمحروميت 6 ماهه دايي کذب است

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، علي کفاشيان گفت: در يکي دو روز گذشته خبرهايي مبني بر صدور حکم 6 ماه محروميت براي سرمربي تيم پرسپوليس منتشر شده و حتي اعلام شده که اين حکم در اتاق کار رئيس فدراسيون قرار دارد، اما بايد بگويم که اصلا چنين حکمي صادر نشده است. اين گونه خبرسازي‌ها به نفع فوتبال کشور نيست و در روزهايي که فوتبال ايران با صعود تيم ملي به جام جهاني و جام ملت‌هاي آسيا، درخشش تيم ساحلي در جام بين قاره اي، کسب بهترين امتيازها براي فوتبال ايران در کنفدراسيون فوتبال آسيا و بدست آوردن 4 سهميه مستقيم ليگ قهرمانان روزهاي خوشي را پيگيري مي‌کند متشنج کردن فضا با چنين خبرسازي‌هاي مطمئنا مفيد نخواهد بود.

وي درباره خبر دعوت شدنش به کميسيون اصل 90 مجلس گفت: در خبر ديگري آمده بود که کميسيون اصل 90 از بنده دعوت کرده اند تا به مجلس بروم و درباره برخي از مسائل فوتبال بحث و بررسي هاي انجام دهيم. بايد بگويم تاکنون دراين باره با من تماسي گرفته نشده اما اگر هم تماس گرفته شود با کمال ميل حاضرم به مجلس شوراي اسلامي بروم و با نمايندگان محترم مجلس درباره هر مسئله مرتبط با فوتبال و به سوالات نمايندگان محترم مجلس پاسخ دهم.

کفاشيان عنوان کرد: خوشبختانه بازي مقابل لبنان با تدبير کنفدراسيون فوتبال آسيا، ناظر بازي و نيروهاي امنيتي و ارتش لبنان به خوبي انجام شد و بدون هيچ مشکلي براي کاروان تيم ملي اين بازي به پايان رسيد. در هر حال با توجه به انفجار مقابل سفارت ايران و به شهادت رسيدن رايزن فرهنگي ايران و مردم بيگناه لبنان مي خواستيم تا اين بازي به احترام عزاي اين عزيزان برگزار نشود. کاروان ايران در راه بازگشت به کشور است و بامداد فردا وارد تهران مي شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: ali kafashian, علی کفاشیان, محرومیت دایی, محرومیت 6 ماهه ی علی دائی, کذب است, اصل 90, کنفدراسیون آسیا, کاروان تیم ملی, انفجار در بیروت, رایزن فرهنگی, صعود تیم ملی به جام جهانی و جام ملت ها, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )